יום שני, 1 באוגוסט 2011

מין אוראלי עם צרפתיות

סקס אוראלי עם אשכנזיות כי המלון יש דיסקו החלטתי ללכת לשם לאחר עלייה בחדר התקלחתי וניער את התחת שלה והחלה לאסוף היא הניחה על קצר חצאית גינס זונות הודיות חולצה שקוף דק חוטיני גרביים וסנדלים פאה בלונדינית ארנק איפור להתחיל לסדר לצאת מספרים על הרצפה תודה לאל לא היה אף אחד ואני על קצות האצבעות כדי לא להפיל בעקבותיה באו מדרגות החירום שבו אף אחד לא הולך ואני נתתי את המפתח רק במקרה למטה הלכתי לכיוון של דיסקוטקים הולך בפנים החלטתי פשוט זונות הונגריות לשבת ליד שולחן הסדר לשתות כי אני רעדתי קצת התרגשות הבאתי את התפריט הצבעתי על מרטיני המלצר הנהן והלך מאחורי הצו חמש דקות לאחר מכן קיבלתי את ההזמנה שלי והתחלתי לשתות הורה לי מרטיני תוך שהם נהנים מוסיקה לאחר הסדר שלישי מסוג זונות זה הבנתי שאני כבר שיכור כמו במשך כל היום אני לא ממש היה לי זמן לאכול על קיבה ריקה ושיכור מאוד אני אפילו לא שם לב איך הבחור התיישב לידישנה והציע לי לפגוש אותך הרגשתי טוב ואני הסכמתי הוא הציג את עצמו מקסים דיסקו היה רועש מאוד כך הונגריות מציצות מקס לא היה יכול לתפוס קול גברי חזק שלי שאני נאבק להפוך לנקבה לאחר יושב ושותה קצת יותר הרגשתי את ידו על המותן ממה שהייתי אפילו יותר מהנה כי הייתי מקסים מאוד נחמד לקחתי את הטלפון כתב על המסך אני בחור לבוש כמו בחורה והצביע על מקסים הוא היה יותר מדי בולטת ומביט בי במבט בוחן ליטפה את התחת שלה מקס הציע זונות טריפוליטאיות ללכת לים אשר הסכמתי מיד יצאנו עם דיסקו בראשותו במורד השביל המוביל אל הים באמצע הדרך נמאס לי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה