יום שני, 1 באוגוסט 2011

טריפוליטאיות מציצות

מין אוראלי עם צרפתיות הרובל סתיו נשרמרינה בחורה מנסה לנחש מה אני באמת רוצה עכשיו יותר מכל דבר אחרואם זנבותאם אז אני אנסה לנחש מה בחורה רוצה מרינה נו? ? בסדר קליידוסקופ נואשות הכרויות דיסקרטי הסתובב לי כל כך פיתו אותי עם טאבו כזה אימה מתוק אמרתיבסדרלקח את המטבע הפך אותו האמנותי שלה מולי ואמר וזהוומטיליםזנבותובכן נחשואמרתי כפופות בתנוחה שבה לא צריך לקחתסרגיי על הכרויות דיסקרטיות קצות האצבעות תלוי בי המתארת ​​טיול מסתוריופתאוםתפסתי יד אחת על הכהן השני עבור הכוסואפילו לתוך האצבעות שםהייתי כזה הנוכחית פירסינג מתוק צרחתי משך באופן כללילא התרחקה לא לברוחולהפיץ את רגליה באופן לא רצוני המאפשר את אצבעותיו כדי לחדור עמוק יותרוהנהכל כך דיכאה הרגליים היו זורמים נחלים של דביקות סרגיי אצבעות ממשש לי שם הכל פשוט צרח קרא את המגע שלוואני אבוד לרצוני אצבעותיו הביא אותי מדעתי הם נכנסו המתוק פינות אסור ביותר שליואני פרחה לתוך פרחים וקשת בענן נהדר אחד אחדאני פשוט לחש אתה יודעאתה יודע סרגיימתפתלת בהנאה בידיו מחזיק את האגן שלישניים נראו לי ישר בעיניים בהתחלה היינו שקטים ואז הוא אמרמה בחורה רטוברטוב דביק ירוקצפרדע ובכן נחשו? ? רצון לנחששתקתי התביישתי להודותכן אני מנחש לנחש יותר טוב ממני ביותר וחוץ מזה תענוג היה כל כך כואב שאני לא יכול לדבר סרטי סקס מציצות עם סיניות פשוט חשבתי עכשיו בטח יהיה זהוחשבתי אחר אבל אני מכוסה בצבעאני ירוק מצחיק הכרויות דיסקרטיות אני עכשיו בןבשם אנה אני רוצה לספר את הסיפור שלהם לפנישנה בשנתהייתי בןואחרי בית הספר נכנס המכון הפדגוגי ואני נולד בעיירה הכרויות החצי השני קטנה בעוד המכון היה במרכז האזורי כמו גם ההורים שלי אני לא רוצה כי אני גר בהוסטל של המכון ולאחר מכן המריא בחדר בדירה קהילתית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה