יום שני, 1 באוגוסט 2011

מין אוראלי עם קווקזיות

סקס אוראלי עם בולגריות בחדר אני בחרתי את האורך הממוצע סמקטיה בזמן זה הצליח להחליק מהמיטה זה אפשרי איכשהו היא כרעה ברך לפניה ניסה לקום כאן צלחת שבורה נערות ליווי לא הצטער דודה אליה אבל במהלך הריקוד היא נצמדה אלי בחוזקה עד כאב לפת את ברכו את הביצים שלי לחשה דודה שלי עליא לי באוזן משומשים חייכתי הסכים דודה עליא ואני להרפות של הברךמה היה כואב אני מצטער ילד שלי ? הפתעה לחש דודה לא חשבתי לפגוע בךולחצה בעדינות דודה עליא שלה ברכו הזין שלי הוא מתרגש עכשיו על ידי לחיצה חזקה איטי ריקודים זונות סיניות מתחככות האישה הירך נפלא אמו שלשליהרגשתי ספא מתח בין הרגליים שלי וחייך בתאווה מחפש אותיחייך בחזרה הייתי עבדחשבתיהיוםהוא בןואני הייתי בין המוזמנים כמו ארתור ידענו במשך שבע שנים והדודה עליא שלי אני פשוט מעריצה היום היא גרושה אישה יפה למדי שיער בלונדיני קצר גובה עיסוי אירוטי בינוני עור מפואר להשלים עם שדיים ענקיים לעתים קרובות בקיץ כשהייתי מסתובב בבית מין אוראלי עם אוקראיניות של ארתור ודודהבבית מדי אני לעתים קרובות לב איך הפטמות שלה היו בולטות של דודה אלין לוחצת את שמלת בד בהיר ודק אבל אטום זה נתן לי תקווה לראות את הפטמות של האישה אני כל הזמן תפס את עצמי חושב כי אני רוצה את האישה הזאת איך הוא מלא תמיד כשבאתי ארתור הייתי ללכת לשירותים במשך זמן רב והיה נובר בסל של כביסה מלוכלכת טואלטיקהדודה אליה שהיה פטיש שלי ריחרחתי את תחתוניה חזייתה ונלחצה אליו נקבר מול בד תחרה הרחתי לה שמלות שמלות שמש כותנות לילה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה