יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם ברזילאיות

מין אוראלי עם מזרחיותסף לשים זין בפה שלה במכרז מסכנה מפחד זרע ונרתע בשפע חלק אחר נפל על הפנים שלה במכרז משיכת לסגור אותה ונשק לה הוא הרגיש את הטעם של הזרע שלו היא נצמדה אלי והרגשתי אורגזמה ממנה הולם טולי טולי עודף רגש נרדמנו מחובקים למה אני שחור סחלב סחלב שחור? זהו הבושם האהוב שלי הריח האהוב עלי ניחוח של מיזוג בושם ומין יסמין אוהבת -פאקינגצרפתי שחור גרדניה ברגמוט גוונים הדר מציין חריף של פרחי סחלב פצולי ענבר אלגום וניל זרע קרה קלן שם הגענו בקונצרט של הפילהרמונית במכונית יושב ליד מייקל אישה נפלאה לבושה בשמלת ערב יפה השיער שלי היה מסודר התספורת המושלמת האוזניים והצוואר נצצו האורות הזוהרים של קישוטים נפגשנו בקונצרט קלאסי של הפילהרמונית רכבו פטפטו בעליזות לאורך הדרך על טריוויה שונים על הערב הקרובה הוא הבטיח להיות מעניין כשהגיע במוסך המחתרת ראינו כמה באו מוקדם בעיני מייקל הופיע ניצוץ שובב ידו ירדה על הברכיים והתחיל לטפס על הירך חושף את הרגל בגרב שחור להרים את הכוס היקרים אצבעות העביר את מפוספסת ומכנסיים לצד אחד קפא לרגע להרגיש את הדם אוהבת אנאללמהר שפתי כפי שהם להתנפח מפיו של אנחות ההנאה שלי ברח הוא פתח קצת ולהיות כזה הנחשק ומזמין רצוי כל כך עבור מיכאל כי לא היה צריך לומר הכל היה ברור משכה את ידה מן צעירותהכוס סקס אוראלי עם ישראליות שלו מייקל אוהבת את האיבר שלונרגש נישק סרטי פורנואת אצבעותיו נתן לי סרט פורנואת הגל הראשון אוהבת את הטעםשל הנאה הידיים שלי נפלו המכנסיים להקפיץ והתחיל לשחרר האהובים עלי האסיר הנה זה חופש אוהבת ביג דיקחבר הידיים אני לקחתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה