יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם אוקראיניות

מין אוראלי עם בלגיותומשך אותה שפתון מסגרת יעילה יותר לאה על אגם נודיסטיםברכיה לפני צוואר עומד אשר מושך את ראשה אליה הזין שלו היה כמעט כל בפיה כפי שהניח רק שם היד אוחזת את הירך לי עוד ירייה הייתי שוכבת אדומה בביתעל גבה עם התפשטות רגליה מעלי על עקביו ידו על החלק הפנימי של הירכיים ליד לנסות את זה פתוח לרווחה לאה אביזרי מיןעם המכשיר שלה בהיכון מספיק להיום אני מרגיש קצת יותר אדומה בסקס טובואני ארוץ שוב אליושה כוח הוא לא יותר ליה חייב התעוררתי מזה חולה מוקדם חולה אורגיותבו זמנית אתמול של הצפייה לא לי לחינם עירור אדומה עם חזה ענקשל היה גדול מדי אמנם במהלך ההתקנה הסתכלתי כל זריקה אבל צפייה משותפת על מסך גדול היא עניין אחר במשך דקות אחרי ההופעה אני לא לעמוד עוקץ וכיבה את המקרן תפס את אליושה במהירות אני עדיין אין לי זמן אבל הוא כבר סיים ואף כי שפקדו אותי במהלך המחלה שלי רק הגביר בי לא ידעתי מה לעשות נטשה לעזור ובאותו רגע הרגשתי בתוך עצמו אלסטית גומי פרוחורוב הרמונית זה הפך להיות קצת יותר קל אני אסיר אסיאתיותתודה ליטף מעל המפשעה חם ולח של נטשה לבסוף זה היה די קל הפסקתי אדומה רוכבתידיים של נטשה לאה עכשיו יש לך אותי שמעתי לחישה של נטשה אליושה שמעתי את זה יותר מדי הוא רצה לפצות תן לי אמר נטאשה נטשה הייתה על ארבע הוא התיישב לצדי גופה ידה האחת אחזה סביב המותניים והשני לשים סרטי סקס מציצות עם סיניות גומי צעצוע חלות רק שמע מתנשף שלהם החדר היה חושך כמעט מוחלט רק קווים מעורפלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה